måndag 11 maj 2015

Åh vad jag är glad



Varför är jag så glad just idag kanske ni undrar? Jo, det är nämligen så här att 08.20 idag så fick jag beskedet att jag precis lyckats ta körkort. Så efter ett kunskapsprov och två uppkörningar så har jag faktiskt numera körkort. Och därför bjuder jag på den här hemska bilden med ett glatt leende på läpparna. Om 3-5 dagar så kommer jag ha mitt körkort i handen och då kommer det vara officiellt som tusan och då kanske det känns mer verkligt än det gör just nu. Känns lite som om att jag drömt ihop alltihopa. Men efter att ha varit stressad över körkortet sen jag var 14 år (då man inte ens får övningsköra än) så kan jag numera stolt presentera mig som en körkortsinnehavare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...