fredag 8 maj 2015

Fredagsnöje

Som ni kanske vet om innan så fullkomligt älskade jag The Selection som är den första boken i serien med samma namn skriven av Kiera Cass. Därför kunde jag naturligtvis inte vänta särskilt länge innan jag beställde de resterande böckerna i serien. Jag köpte därför The Elite som är bok nummer två i serien. The One som är bok nummer tre och sist men inte minst the Heir som är bok nummer fyra. Enda anledningen till att jag faktiskt väntade såpass "länge" med att beställa böckerna är för att jag är en fattig student så jag var tvungen att vänta på en ny månad och därmed nya pengar, samt det faktum att The Heir inte skulle ges ut förrän i början av maj, vilket innebär att den är alldeles ny. Och sist men inte minst det faktum att jag väntade på att en ny upplaga av The One skulle komma så att jag kunde spara några extra kronor då den nya upplagan var billigare än den föregående. Så, så fort jag har läst ut The Constant Princess skriven av Philippa Gregory så kommer jag att ännu en gång uppslukas av den här underbara serien.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...