onsdag 30 december 2015

Goodreads-utmaning


Sådär nu är det den 30:e december och idag klarade jag alltså av min goodreadsutmaning. Har läst en väldans massa bra böcker det här året! Ni kan läsa recensionerna här på bloggen. Eller eftersom att jag startade denna blogg i april så finns inte alla böckerna från i år med här på bloggen och då kan ni isåfall gå in och kolla in mina lästa böcker på min goodreads sida. Till vilken det kommer en länk till längst ner i detta inlägg. Det har tagit en väldans massa tid och vilja att hinna läsa så här många böcker i år parallellt med att jag tagit körkort och det faktum att jag pluggar på universitetet, så nästa år kommer jag att ha en något "kortare" eller "lättare" utmaning hur man nu vill se på saken. Detta då jag inte gillar att stressläsa på detta sätt, men också för att jag har spanat in mig på en väldans massa tjocka, lockande böcker som jag tänker se till att få lästa under 2016. Men hur många böcker jag kommer att läsa får ni vänta med att få reda på tills den 1 januari 2016.

Funkar inte länken så är det bara att kopiera in den i sökfältet på valfri webbläsare.
Goodreads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...