tisdag 22 mars 2016

En boknörds bokupplägg



När det kommer till mina kära böcker så har jag ett speciellt system, det vill säga att alla böcker som jag ännu inte läst ligger ner i hyllan istället för att de står. Känns bara skönt med någon sorts uppdelning av de båda, detta då den mittersta högen och den högra högen är böcker som andra läst sedan innan, det vill säga böcker jag lånat från mina kära familjemedlemmar. Hatar när dessa två kategorier blandas innan man läst alla typ. Därför är de uppdelade fram tills dess att de blivit lästa. Såhär ser det just nu ut på den nedersta hyllan i min bokhylla:

Sedan så har jag naturligtvis förflyttat mig ut i vardagsrummet (till allas förtret) så morsan slängde in mina böcker i dvd/CD-skåpet, som jag sedan sett till att fylla på ytterligare  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...