torsdag 24 mars 2016

Favoriter i repris

Har köpt ovanligt mycket böcker under den här bokrean. Brukar vara rätt så duktig på att hålla mig ifrån att göra det, men alltså inte i år. När brorsan flyttade hemifrån förra året så tog han med sig de böcker ur harry potter-serien som var hans. Jag var ju därför tvungen att se till att ha en fulltalig serie igen. Och därför passade jag alltså på under bokrean. Nu är det bara i den svenska versionen som jag saknar några böcker. Ni kanske undrar hur jag kan med och köpa två böcker så här ur olika upplagor som inte alls matchar? Jo, svaret på den frågan är 15 kronor. För det var så mycket som harry potter and the order of the phoenix kostade. The half-blood prince för samma pris var dock slutsåld och då blev det såhär. Borde nästan vara brottsligt att sälja en harry-potter bok för 15 spänn. Men jag tänker inte klaga.... i alla fall inte SÅ mycket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...