torsdag 16 juni 2016

Böcker jag önskar skulle bli till en film eller serie

Vi har ju alla våra favoritböcker och visst hade det kunnat vara kul att se vissa av dem komma till liv på bioduken? Att få se om någon annans vision av boken är likadan eller åtminstone liknande din egna? Jo, sånt tycker jag är kul. De böcker som jag hoppas på mest är väl alla Lesley Pearses böcker. Dem är så himla mysiga, spännande och verkligen värda att finnas med på bioduken. Och hennes böcker är ju i genomsnitt 400+ sidor så det hade definitivt funnits tillräckligt med material för att kunna göra dem till filmer. Kan dem göra en 200-sidors bok till tre filmer så hade detta definitivt funkat. Får väl hålla tummarna för att någon ser till att det blir gjort. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...