onsdag 15 juni 2016

Smakbit från A Dance With Dragons

Bilden är lånad från Goodreads 
Som ni vet så läser jag just nu denna stenbumling till bok. Är lite drygt 1100 sidor i den så ja.. den tar lite tid att ta sig igenom om man säger så. Den är mycket spännande naturligtvis som alla Martins böcker, men jag blir alltid lite trött och frustrerad när jag läser sådana här supertjocka böcker. Men jag har minsann suttit i min solstol och kämpar tappert vidare. 

Dagens smakbit kommer alltså från A Dance With Dragons från sidan 277.

"Why", said Tyrion, "if the stone men had taken Yandry or Griff or our lovely Lemore, we would have grieved for them and gone on. Lose you, and this whole enterprise is undone, and all those years of feverish plotting by the cheesemonger and the enuch will have been for naught... isn't that so?" The boy looked to Griff. "He knows who I am."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...