måndag 22 augusti 2016

Släktkalas

Igår hade vi ett gemensamt släktkalas för mig, syrran och mamma (som fyller år 3 dagar innan mig och syrran). Det innebar att bland annat min mormor, morfar och min morbror var hemma hos oss. Jag fick då dessa presenter som jag är supertaggad på att använda upp. Tycker att det är väldigt roligt att gå på Cervera och plocka ut saker jag skall ha när jag flyttar hemifrån. Och ett presentkort på akademibokhandeln säger jag ju aldrig nej till ;) Vi får se, men om jag inte blir ombedd att jobba över idag på den förskola jag vikarierar på (skall sluta kl. 14 annars) så tänker jag minsann åka in till stan och köpa på mig en del saker. Vet att jag har min bokhyllstömning att tänka på men jag får då helt enkelt lägga på ett ordentligt kol med läsandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...