onsdag 31 augusti 2016

Update Sommarläsningstaggen

Bilden är lånad från Goodreads.
En av frågorna från Sommarläsningstaggen hade att göra med vilka fem böcker jag mest kände för att läsa nu under sommaren. Ni finner mitt inlägg om sommarläsningstaggen Här!!! Om jag skall vara ärlig så har jag faktiskt inte gått tillbaka till den listan under sommaren utan jag har verkligen bara läst det jag har känt för att läsa för stunden. Men nu när jag kom att tänka på den och faktiskt gick in och läste vad jag hade skrivit på just den frågan så insåg jag att jag utan att ens reflektera över det faktiskt läst 4 av de 5 böckerna jag sagt att jag skulle ha läst. Jag insåg dessutom att jag faktiskt läste tre av dem böckerna i juli månad, medan den fjärde kom som första utlästa bok i augusti. Den enda boken som jag alltså inte hunnit läsa än i sommar är Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes. En bok som jag har varit väldigt sugen på att läsa ett längre tag så jag får väl se till att ta tag i det hela och faktiskt börja läsa den snart. 

De fyra böckerna som jag faktiskt såg till att läsa nu i sommar vars recensioner finns uppe här på bloggen finner ni här:

Neuhaus, Nele- Snövit ska dö (Bodenstein & Kirchhoff #4)
Pearse, Lesley- Belles Löfte (Belle #2)
Iggulden, Conn- Stormfågel (Rosornas krig #1)
Moyes, Jojo- Arvet efter dig (Me before you #2)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...