fredag 9 september 2016

Nytt på seriehyllan

Har den senaste tiden tröttnat lite på att titta om de tv-serier som jag redan har här hemma då jag har sett de supermånga gånger på sistone. Vilket alltså ledde till att det blev lite handlat på Cdon.coms tag 3 för 2 erbjudanden och utnyttjade min födelsedagsrabatt där osv. Har länge funderat (ca 1-2 år) på om jag skall köpa hela Vampire diaries serien, något som jag onekligen äntligen gjorde. Alltså säsong 1-7, skall tydligen komma en säsong 8 sen också, men den är alltså inte med här. Jag har sedan tidigare sett fram till och med säsong 4 (minns inte supermycket) men som sagt så har jag svårt att följa serier som ges ut en gång i veckan och har diverse uppehåll, därav slutade jag kolla. Men jag tycker om den väldigt mycket och tycker faktiskt att tv-serien är bättre än bokserien (händer inte ofta jag vet!) Sen så har jag även länge funderat på om jag skall köpa hem Rizzoli & Isles, vilket är en av de kriminalserier som jag har följt lite sporadiskt när det gått på tv. Jag klickade alltså hem säsong 1-3 av den serien men det finns totalt 7 säsonger. Så vi får väl se när jag gör slag i saken och köper de resterande fyra, men det får bli en annan gång. Båda dessa serier är baserade på bokserier, vilket innebär att det allt eftersom kommer att dyka upp recensioner på dessa serier här på bloggen. Kan väl tillägga att jag har en tendens att inte klara av att kolla klart på serier när jag bara kollar direkt på datorn, medan om jag har grejerna på DVD så brukar jag kolla om serier hur många gånger som helst. Antar att jag är lite "gammalmodig". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...