söndag 2 oktober 2016

Boktömningsutmaning update #3

September
För att ha pluggat en hel del till min salstenta i september så känner jag mig ändå rätt så stolt med att jag har läst 11 böcker. Men precis som tidigare månader så räknas inte e-böcker och biblioteksböcker i denna lista. Vilket gör att antalet lästa böcker som stod med bland mina hyllvärmare inte har minskat så markant. Det är endast fyra av dessa som blivit utlästa denna månad. Dock så gjorde jag lite av en unhaul och tog bort 7 stycken böcker som jag inte alls kände för att läsa, som jag fått från andra människor när de gjort en unhaul. Vilket gör att min läsutmaning ändå fortsätter framåt i rätt riktning. Dock är det värt att tänka på att 18 av de 22 böcker jag beställt i september kommer att räknas med i oktober månad. Alltså lär det gå rätt mycket back då.

Antalet hyllvärmare vid månadsstart
52 stycken

Antalet lästa hyllvärmare i september
4 stycken.

Antalet unhaulade böcker
7 stycken

Antalet inköpta böcker i september
8 stycken (inklusive rec-ex i pappersformat 9 stycken)

Antalet hyllvärmare nu
50 stycken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...