tisdag 15 november 2016

Woop woop dags för säsong 6

Jag velade länge fram och tillbaka med huruvida jag
faktiskt skulle se säsong 6 innan den sjätte boken kommer ut, det vill säga The Winds of Winter av George R.R Martin. Jag har ju läst de tidigare böckerna i serien The Song of ice and fire innan jag sett respektive säsong av tv-serien. Men nu så kände jag bara att jag vill veta vilken väg de har valt att ta i säsong 6 nu när de inte har så mycket färdigt material att gå efter. Jag bestämde mig därför för att jag inte orkade vänta gud vet hur länge innan Martin är klar med nästa bok, alltså förbokade jag säsong 6 som nu har kommit hem till mig. Är bara på avsnitt tre och gud vad det hänt grejer alle redan. Det verkar lovande för resten av säsongen om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...