tisdag 7 mars 2017

Veckans läsning- vecka 10

Jag har inte speciellt många sidor kvar i vare sig Nyckeln till ljuset av Nora Roberts eller Heir of fire av Sarah J. Maas, vilka alltså kommer att vara min första prioritet att fått dem utlästa under veckan. Sedan planerar jag även att börja läsa Empress of a thousand skies av Rhoda Belleza. Sen så vet jag att jag inte längre kommer kunna hålla mig från att läsa Harry Potter and the chamber of secrets av J.K Rowling, vilket blir en omläsning för.... jag vet inte hur många gånger så jag stannar vid 20+ gånger. Jag hoppas med andra ord på att hinna läsa ut en väldans massa böcker den här veckan. Men som sagt jag har fortfarande praktik så vi får se hur mycket läsning jag får gjord när jag väl kommit hem och alla inlämningar är klara och inlämnade.

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag lite sugen på att läsa Nora Roberts. Har ett gäng böcker av henne, både i bokhyllan och på läsplattan. Borde verkligen läsa snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I ärlighetens namn så gillar jag inte nyckeln till ljuset så mycket, men jag har läst flera böcker av henne tidigare som jag tyckt om väldigt mycket. Så jag tycker definitivt att du bör ge henne en chans :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...