tisdag 9 maj 2017

veckans läsning- vecka 19

Som ni kanske vet så är jag just nu mitt uppe i bookbuddyathon och jag försöker naturligtvis hinna lästa så mycket som möjligt fram till och med den 12 maj, vilket är nu på fredag. Så här långt har jag endast läst 1,5 bok så jag behöver bättra mig. Men de böcker jag tänker lägga fokus på nu blir alltså de resterande böckerna som var med i min TBR-video för bookbuddyathon, vars utmaningar ni kan få reda på mer om HÄR!!

De böckerna jag skall försöka läsa klart under resten av veckan blir alltså The night circus av Erin Morgenstern, som jag läst ungefär halvvägs i, samt att jag måste hinna påbörja och gärna avsluta Stolthet och fördom av Jane Austen, Snow like ashes av Sara Raasch och sist men inte minst även Fyren mellan haven av M.L. Stedman. Som ni förstår är det en mycket ambitiös TBR för så kort tid, men jag tycker ändå att jag varit mycket duktig på att läsa nu den senaste veckan då jag har läst en väldans massa timmar varje dag. Det kanske inte är något som har märkts så mycket då de böcker jag valt att läsa har klassificerats som tegelstenar då majoriteten har legat runt 500 sidors-sträcket, vilket alltså lett till att jag läst en väldans massa sidor men inte överdrivet många böcker.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...