tisdag 25 juli 2017

Veckans läsning- vecka 30

Nu har det alltså blivit en ny vecka och precis som tidigare jobbar jag väldigt mycket så jag känner verkligen att jag ligger efter med läsningen. Men nu de sista dagarna i juli hoppas jag i alla fall på att hinna läsa ut Ready Player one, skriven av Ernest Cline, vilket är en bok jag kompisläser tillsammans med Jamie från Bokugglor, jag har läst ungefär hälften av den boken och tycker att den är riktigt bra så jag hoppas på att hinna läsa ut den snart. Sedan håller jag även på att läsa Vanity in Dust skriven av Cheryl Low, vilket är en ARC (Advanced readers copy) som jag har fått av författaren. Därtill hoppas jag även på att hinna läsa ut Rosie, skriven av Lesley Pearse som är boken från månadens TBR-JAR dragning, alltså en bok jag definitivt måste se till att läsa ut. Jag hoppas naturligtvis på att hinna läsa mer än detta, men det är framför allt dessa böcker som kommer att få min största möjliga uppmärksamhet den kommande veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...