torsdag 17 augusti 2017

Födelsedagspresenter jag köpt till mig själv

Jag fick även lite pengar i födelsedagspresent från mina kära föräldrar och sen var jag dagen efter på science-fiction bokhandeln tillsammans med min pojkvän, vilket naturligtvis ledde till att jag var tvungen att köpa lite saker. Jag köpte ett Buffy the vampire slayer board game, vilket visade sig ha sjukt många olika regler att hålla koll på. Finns det några fler buffy fans här förresten? Sedan köpte jag även två stycken funko pops som jag har sagt att jag skall köpa hur länge som helst, som äntligen blev av. Nämligen Newt Scamander från Fantastic beasts and where to find them och även Queen of hearts från Alice i Underlandet. Tyvärr så var hon den enda som fanns tillgänglig av Alice-karaktärerna. Men nog skall jag väl kunna lägga handskarna på en Alice-funko i sinom tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...