måndag 21 augusti 2017

Veckans läsning- vecka 34

Jag har hela sommaren jobbat väldigt mycket och framför allt i augusti har det lett till att jag inte fått så mycket lästid. Nu har jag haft semester sedan 18 augusti, men eftersom att jag tar hand om min sjuka katt, som behöver matas och på andra sätt tas om hand varje timma, så har jag fortfarande inte hunnit läsa så speciellt mycket mer än när jag fortfarande jobbade. Men den här veckan hoppas jag i alla fall hinna läsa ut Splintered av A.G Howard som är en bok som jag kompisläser tillsammans med såväl Camilla och Jamie. Det här är alltså en retelling av Alice i Underlandet, som är en bok som ni kanske vet att jag älskar och så såhär långt tycker jag riktigt bra om Splintered. Sen hoppas jag även på att hinna läsa Sleepy Hollow and other short stories skriven av Washington Irving, som i alla fall är riktigt kort så jag hoppas naturligtvis på att den skall vara snabbläst. Och sen sist men inte minst så hoppas jag även hinna läsa ut The Sandcastle Empire skriven av Kayla Olsen, som jag är ca. 100 sidor in i. Jag hoppas naturligtvis på att hinna läsa ännu mer då jag ligger rejält efter i mitt lässchema om man tänker på att jag brukar läsa 14-16 böcker i månaden, något jag inte direkt ligger i fast med i nuläget, men jag hoppas alltså på att hinna ta ikapp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...