måndag 27 november 2017

Veckans läsning- vecka 48

Eftersom att vi just nu befinner oss på upploppet av november månad, så tänker jag att jag ska se till att hinna läsa klart Rose av Lesley Pearse eftersom att jag lovat mig dyrt och hederligt att jag skall läsa klart den under denna månad. Vilket lär kräva en hel del tid då jag bara är på sid. 150 av 629, med andra ord hann jag bara läsa 30 sidor i den förra veckan. Jag tänker även se till att läsa klart Siege and storm av Leigh Bardugo, vilket är den bok som jag och Jamie som bloggar på Bokugglor, för nuvarande läser tillsammans. Än så länge är jag på sid. 101 av 432, men den boken är så oerhört snabbläst, så den oroar jag mig inte för speciellt mycket. Jag räknar även med att hinna lyssna klart på P.S. I still love you av Jenny Han, i vilken jag har ca. 1 timmar kvar att lyssna på. Sen på fredag när december officiellt börjar så kommer jag att börja läsa Our Dark duet av Victoria Schwab.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...