tisdag 30 januari 2018

Veckans läsning- vecka 5



Nu är det alltså en ny vecka och det råkar även vara de sista dagarna av januari, vilket gör att jag har två böcker som jag vill hinna läsa klart innan månaden är över. De böckerna jag vill hinna klart med är A gathering of shadows av V.E Schwab och The Handmaid's tale av Margaret Atwood. Båda två har jag hunnit påbörja och den förstnämnda har jag hunnit rätt långt i. Men det är de sista två böckerna som jag har kvar från min TBR för januari och det är alltså därför som jag så gärna vill hinna klart med dem! Sen på torsdag när februari officiellt börjar så tänker jag fortsätta läsa Mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman, som jag i skrivande stund är på sid. 30 i. Sedan kommer även jag och Jamie från Bokugglor att börja kompisläsa The Final empire av Brandon Sanderson! Jag har naturligtvis mycket höga förväntningar på samtliga av dessa böcker då jag har hört så mycket gott om dem, så jag hoppas såklart att jag skall gilla dem!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Får man lov att vara stolt över att det "endast" är the final empire som jag har kvar att läsa från detta inlägg? xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...