måndag 12 februari 2018

Book recommendations tag



Jag hittade en väldigt kort och koncist tagg på booktube, som jag tyckte passade in alldeles utmärkt här på bloggen! Skaparen av den här taggen heter ZarriahRose, ni kommer till hennes version av taggen genom att klicka på hennes namn!

1. Recommend the best book that you read last month.
 Jag läste så himla många bra böcker i januari, så jag kan faktiskt inte rekommendera bara en bok utan jag får nog säga både Renegades av Marissa Meyer och Foolish hearts av Emma Mills! Har du inte läst dem, gör det! 

2. Recommend an old favorite. 
Räknas det som en gammal favorit om jag läste dessa två böcker i januari 2017? Min version av taggen, mina regler. Så gör vi. Jag rekommenderar alltid Simon vs. the homosapiens agenda av Becky Albertalli och Wonder av R.J Palacio när folk frågar, så det får nog bli mitt svar även denna gång! Så sjukt bra böcker som man inte kan annat än älska!

3. Recommend a non-fiction.

Talking as Fast as I Can: From Gilmore Girls to Gilmore Girls, and Everything in Between av Lauren Graham! Jag verkligen flög igenom hennes biografi för hon är så himla rolig och man får minsann lite vibbar från en viss Lorelei Gilmore när man läser boken! En riktigt bra biografi med andra ord!

4. Recommend a book that will help people escape.
Svår fråga... men jag läser alltid Harry Potter-serien när jag vill vara någon annanstans.

Om ni är intresserade av att få lite mer utförliga svar på frågorna så får ni gärna kolla på min video där jag går in lite mer på djupet om de olika böckerna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...