torsdag 16 april 2015

My bucket list

Många människor har så kallade bucket lists där man skriver upp en massa saker man vill göra innan man dör helt enkelt. Eftersom att jag är en nörd så har jag skaffat mig en sådan här lista. Skillnaden är att min bucket list består av 71 stycken klassiker som jag vill läsa innan jag dör.
Här kommer bilder på min lista :) 

På min lista finns 71 klassiker. Utöver de två jag fört in efteråt. Än så länge har jag läst 7 utav dessa 71 plus de två jag själv fört in efteråt. De böcker som är överstrykna med markeringspenna är de böcker jag själv helst velat läsa. De böcker som är inringade är de böckerna jag har läst än så länge. Mitt slutgiltiga mål är alltså att ha läst alla dessa böcker innan jag dör. Näst på listan är Frankenstein skriven av Mary Shelley. Den boken publicerades ursprungligen i början av 1800-talet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...