onsdag 1 juli 2015

Nytt i bokhyllan

Det gäller att passa på och köpa nya böcker medan man jobbar och faktiskt har pengar till att fylla på bokhyllan  Jag köpte därför följande böcker:  
Böckerna ni ser är alltså Rövardotter en biografi skriven av Jackie Ferm och Ola Brising. Har länge tänkt att köpa den och nu blev det äntligen av.

De resterande böckerna är skrivna av Lesley Pearse, en författare som alltid har en väldigt hög kvalité på sina böcker. Det är definitivt värt att läsa alla hennes böcker om man säger så. Böckerna som är skriva av henne heter alltså Elisabeth, Förlåt mig och Belles löfte. Varav den sistnämda är bok 2 i serien om Belle. Jag läser egentligen helst böcker på originalspråket dvs om det är på svenska eller engelska. Men nu så råkade hennes böcker vara billigare på svenska och då valde jag alltså dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...