torsdag 11 februari 2016

OMG OMG OMG!


Bilden är lånad från goodreads. 
Fick för en liten stund reda på att Harry Potter and the cursed child släpps i bokform den 31 juli i år!!! har naturligtvis redan förbokat den!!!! LÄNGTAR SÅ MYCKET!!!

Se till att förboka ni också så att man får boken så snabbt som möjligt!! Letade runt as länge och den enda svenska sida jag hittade som man kunde få tag på boken än så länge (förboka) var på Cdon.com Så gå in där om ni liksom jag är värsta Harry Potter nörden ^_^ 
Känner mig lite snäll idag så här kommer en länk till boken på cdon.com!!!
http://cdon.se/b%C3%B6cker/jack_thorne/harry_potter_and_the_cursed_child_-_parts_i_%26_ii-36716039




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...