fredag 27 maj 2016

Varför gör jag alltid så?

Nu har jag alltså fått hem Conn Igguldens tredje bok om rosornas krig, det vill säga boken: Blodsfejd. Jag har som ni kanske redan vet bok ett och två i denna serie, men jag har dock inte haft tid att läsa någon av dem än. Hur kommer det sig att jag alltid måste köpa hela serien utan att ens ha läst första boken? Tänker naturligtvis att det alltid finns risker med att göra det då man kanske inte alls tycker om första boken i en serie och sen så står man där med ytterligare två. Och eftersom att jag är som jag är så måste jag alltid avsluta alla böcker som jag har påbörjat/köpt. Vilket innebär att det alltid finns en risk för att jag måste plåga mig igenom hela serier när jag gör på detta sätt. Men jag är faktiskt mycket taggad på att börja läsa första boken i denna serie nämligen: Stormfågel, så det går förhoppningsvis bra även denna gången. Har än så länge lyckats väldigt bra med sådana här köp då det alltid slutat med att jag gillat serierna vilket gjort att det inte varit något problem att slutföra dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...