onsdag 20 juli 2016

Läser just nu #5

Bilden är lånad från goodreads
Jag nämnde tidigare på veckans bokbloggsfråga vad det var jag läste för tillfället. En av dessa böcker var boken En av de sista av Annah Nozlin, en bok som tyvärr fick stå tillbaka nu under Läs-a-lot-veckan då den inte var med på min TBR-lista (to be read). Men nu när jag läst ut Belles Löfte så blir det alltså dags att ta tag i den boken igen. Har inte kommit superlångt än, men så här långt verkar den lovande i alla fall. 

Goodreads beskrivning
Stjärnorna styr ödet och på mindre än ett dygn ställs hela Kels värld på ända. Hon rycks iväg från sin familj och sin bror som hon älskar över allt annat. Vem är hon och var hör hon hemma? Vid Irvs fästning är det av tradition bara pojkar som lärs upp, men Kel får ändå lära sig svärdkonst och om örters helande verkan. Trots att hennes mors fiender inte lämnar henne ifred så finner hon kärleken och ser med tillförsikt på framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...