onsdag 6 juli 2016

Sommarboktips #4

Gillade verkligen Stephanie Perkins bok Anna och den franska kyssen, detta då jag är obotligt svag för böcker som utspelar sig i high-school sammanhang! Supermysig bok som jag läste ut på 1,5 dag! Jag ser verkligen fram emot att någon gång snart läsa Lola och pojken i huset bredvid, vilken är bok två i samma serie. 

Goodreads beskrivning 
Anna har ett lyckligt liv i Atlanta. Hon har en lojal bästa kompis och är kär i sin arbetskamrat på biografen, som just har börjat åtgälda hennes känslor.
Därför blir hon inte alls förtjust när hennes pappa bestämmer sig för att skicka iväg henne till Paris för att hon ska gå sitt sista skolår där. Men trots att hon inte kan ett ord franska lär Anna känna en del coola nya personer, inklusive den snygge Étienne St. Clair, som snabbt blir hennes bästa vän.
Tyvärr är han upptagen - och det kanske Anna också är.. Kommer ett år av romantiska nästan-stunder avslutas med den franska kyss hon har väntat på?

Är man mer intresserad av denna bok så kan man läsa min recension av boken HÄR!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...