tisdag 5 juli 2016

Veckoplanering- vecka 27

Som ni kanske vet så stundas sommarens läs-a-lot utmaning som börjar den 12 juli, det kan ni läsa mer om HÄR! men eftersom att jag just nu håller på och läser några böcker som jag inte tänkt läsa under själva utmaningen måste jag alltså se till att sätta på ett kol. Jag tänker alltså att jag skall försöka hinna läsa ut följande böcker:

Skall kanske tillägga det faktum att jag precis börjat läsa The First days så jag har rätt många sidor kvar att läsa i den boken. Samt att jag inte kommit superlångt i Stormfågel (som jag älskar förresten) och Mellody Looh- födelsemärket. Vilket innebär att jag har en hel del att läsa innan den 12:e juli. Får se om jag lyckas med detta då jag jobbar även denna vecka. Dock så slutar jag tidigt (enligt Lisebergs standard kl. 17) en dag denna vecka så jag får i alla fall lite mer lästid än vanligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...