tisdag 6 september 2016

Veckans läsplan- vecka 36

Förra veckan så började jag återigen att arbeta väldigt hårt med att dra ned på parallelläsandet då det återigen hade nåt otroliga proportioner (5 böcker samtidigt). Jag tänker försöka se till att läsa klart recensionsexemplaret Delad identitet av Astrid Ahlberg den här veckan. Sedan tänker jag fortsätta läsa på Charlotte Brontës Villette som jag inte kommit jättelångt i än. Sedan så är jag så himla sugen på att börja läsa Du, bara av Anna Ahlund då jag har hört så himla mycket bra grejer om den boken. Som sagt man får ta ministeg i detta arbete mot avvärjning av parallelläsandet. Så kanske att jag unnar mig att börja läsa den boken redan den här veckan. Det beror på pluggandet och hur mycket tid det tar från läsningen den här veckan (pluggar inför en salstenta). Men detta är i alla fall mitt mål för veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...