tisdag 4 oktober 2016

Min läsning - vecka 40

Den här veckan så blir det inte så värst många nyheter på läslistan. Utan det blir precis som tidigare en fortsatt läsning av Villette av Charlotte Brontë, Professorn av Charlotte Brontë, samt Harry potter och de vises sten den illustrerade versionen av J.K Rowling och Jim Kay. Men sedan så tillkommer det även två nya böcker denna vecka och dessa är alltså Cinder av Marissa Meyer som jag redan påbörjat och sen om jag fortfarande har tid och lust (vilket jag är rätt säker på att jag kommer att ha) så kommer jag även att börja läsa Since you've been gone av Morgan Matson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...