tisdag 18 oktober 2016

Veckans läsning- vecka 42

Det är så svårt att bestämma vad jag skall läsa när jag verkligen vill läsa ALLA mina nya böcker samtidigt, men sedan så känner jag även att jag har en del recensionsexemplar som jag måste lägga på ett kol när det kommer till att läsa just dem. Men här är i alla fall en vag skiss av vad jag tänkt läsa denna vecka.

Den här veckan så tänker jag definitivt läsa ut Miss Peregrine's home for peculiar children av Ransom Riggs, som jag har kommit lite mer än halvvägs i. Jag skall fortsätta läsa Illuminae av Amie Kaufman och Jay Kristoff. Samt att jag återigen måste ta tag i min läsning av Villette av Charlotte Brontë. Men igårkväll så tjuvstartade jag lite granna på Alice's adventures in Wonderland av Lewis Carroll. Men vi får väl se om jag klarar av att hålla mig till dessa böcker för jag råkar dessutom vara extremt sugen på att läsa Furthermore av Tahereh Mafi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...