lördag 24 december 2016

Hur gick läsningen? Läs-it-snow | dag 2 & 3

 Torsdag den 22 december hann jag läsa 146 sidor i Of Fire and stars av Audrey Coulthurst. Samt att jag även hann läsa 145 sidor i The Unexpected everything av Morgan Matson

Den 23 december hann jag läsa 147 sidor i The Unexpected everything, hann inte läsa så mycket igår då jag även hann vara på Jul på Liseberg (yes jag var på jobbet när jag inte jobbade) så då hann jag i alla fall få någon sorts julkänsla att infinna sig såhär i tid till julafton. Så jag tycker att läsningen har gått helt okej med tanke på att det varit en del att fixa inför julen och sådär. Så torsdagens läsning är jag väldigt nöjd med, gårdagens inte lika nöjd. Men jag var inte hemma supermycket igår, vilket gjorde att jag bara hann läsa lite på morgonen och sen i ca. två timmar innan jag skulle sova.


Min totala läsning under läs-it-snow 2016
Antalet lästa sidor: 748


Antalet utlästa böcker: 2 stycken


Ett av målen under veckan var att komma upp i 1000 lästa sidor och det känner jag nog i alla fall att jag skall klara av. Får hålla tummarna för att jag klarar av att uppfylla de andra målen jag hade satt upp för mig själv också.

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...