lördag 21 januari 2017

Den perfekta kombon?!

Idag fick jag minst sagt en liten goodie-bag från Bokfabriken! Detta i form av en av deras nyutgivna böcker, samt en del godis. En alldeles utmärkt kombo med andra ord! Känns som om att det kan bli intressant att läsa den här boken då karaktärerna "färdas tillbaka till 70-talet" (då jag onekligen inte fanns).

Goodreads beskrivning
"Men då åker vi väl dit då. Till 70-talet. Kan ni på lördag?"

De tre barndomsvännerna Bettan, Matte och Carina har fastnat i en grå vardag. Bettan drömmer om att öppna inredningsbutik men harvar på som busschaufför, Mattes författarkarriär vill aldrig riktigt ta fart och Carinas glamorösa liv slås i spillror när hon erbjuds avgångsvederlag från sitt chefsjobb.

De bestämmer sig för att åka tillbaka i tiden, till utsvängda jeans, blå Blend och Kiss. Till Bettans sommarställe där allting en gång började, och där en missuppfattning kommer att leda till den perfekta affärsidén - en retro-retreat för tilltufsade själar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...