fredag 6 januari 2017

Helgens läsning- vecka 1

Som ni kanske vet så har jag en salstenta den 10 januari, det vill säga på tisdag. Jag har därför inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera lika mycket här på bloggen som jag brukar och sedan har jag inte hunnit läsa speciellt mycket alls. Vilket innebär att jag idag den 6:e januari fortfarande bara läst ut en bok (vilket är väldigt lite för mig) och jag har visserligen kommit hyfsat långt i Windwitch av Susan Dennard i vilken jag har ca. 105 sidor kvar att läsa. Men jag har inte haft tid att lägga ner så mycket tid på läsningen som jag normalt brukar försöka att göra. Jag har varit för trött och seg i huvudet helt enkelt. Men jag räknar åtminstone med att hinna läsa ut Windwitch nu under helgen och skall därefter se till att fortsätta läsa Diabolic av S.J Kincaid, vilken jag redan har påbörjat. Totalt sett satsar jag på att läsa 10 böcker i januari (p.g.a tentaplugget), vilket helt klart är ett snäpp nedåt efter 18 lästa böcker i december. Så jag ser helt klart fram emot dess att tentan är skriven så att jag verkligen bara kan hänge mig till läsandet igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...