onsdag 18 januari 2017

Rizzoli & Isles säsong 6

Skapare: Janet Tamaro
Baserad på: Tess Gerritsens böcker.
Skådespelare: Angie Harmon, Sasha Alexander, Lorraine Braco, Bruce McGill mfl.
Finns hos: Cdon.com

Cdon.coms beskrivning
Någon är ute efter polisen Jane Rizzoli i säsong sex av Rizzoli & Isles. Ledtrådar strömmar in och Bostons bästa sätts på fallet. När läkaren Maura Isles misstänks vara kidnappad så får de två kvinnorna lägga allt de har på att ta sig ur faran, och hem till sina nära och kära.

Mina åsikter
Precis som tidigare säsonger så får vi följa med på en massa fall tillsammans med våra roliga och framför allt smarta karaktärer. Jag gillar det faktum att alla fallen känns så nytänkande, det känns inte som om fallen liknar något tidigare fall som de redan löst tidigare i serien. Det som jag dock tyckte var lite tråkigt denna säsong var det faktum att det var ett fall som löpte över flera avsnitt och det blev aldrig direkt tråkigt, men efter ett tag kände jag ändå att jag var sugen på något nytt. Men precis som vanligt så förekommer det även en massa intriger på karaktärernas hemmaplan, det vill säga i deras privatliv, något som aldrig blir tråkigt då det skojas hej svejs hela tiden och jag kommer hela tiden på mig med att sitta och skratta åt något som karaktärerna slänger ur sig. Det är helt klart kvicka dialoger i den här serien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...