tisdag 10 januari 2017

Veckans läsning- vecka 2

Nu när tentamen äntligen är skriven (får väl se hur dåligt det gick på den) så har det äntligen blivit möjligt att börja läsa lite mer igen. Vilket innebär att jag naturligtvis tänker fortsätta läsa Diabolic av S.J. Kincaid, som jag inte har supermånga sidor kvar i. Den är riktigt bra såhär långt så det skall nog förhoppningsvis gå snabbt att läsa resten av boken. Sen så tänker jag äntligen kasta mig in i Heartless av Marissa Meyer, en bok som jag har sett fram emot att läsa så sjukt länge nu. Men jag tänker även försöka hinna läsa ett recensionsexemplar under veckan också, vilket råkar vara: Om hundra dagar ska jag dö så satans vackert att du vill följa med av Johanna Nilsson. Och den boken är inte superlång, så jag hoppas därmed kunna dra ifrån lite på min goodreadsutmaning som jag för nuvarande ligger + - 0 på.  

2 kommentarer:

  1. Lycka till med läsningen i veckan :) Jag är också snart klar med Diabolic :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D skall bli kul att höra vad alla tyckte om den ;)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...