måndag 30 januari 2017

Veckans läsning- vecka 5

Idag och imorgon, det vill säga de två resterande dagarna av januari, satsar jag på att läsa ut City of Glass av Cassandra Clare. Sedan på onsdag när februari officiellt har börjat hoppas jag på att kunna återuppta läsningen av Kemisten av Stephanie Meyer, vilket är ett av de recensionsexemplar jag tänkt läsa den månaden. Sedan tänker jag ta mig an en annan bok i form av lite snabbare och lättare läsning, nämligen boken: The Fill-in boyfriend av Kasie West.

Trots det faktum att februari innehåller mycket färre dagar än övriga månader, så hoppas jag på att hinna läsa en hel del för att kunna göra en rejäl inverkan på mitt mål att få ner min TBR-hög till 20 fysiska böcker under året. Men jag planerar också att avsluta en del serier denna månad, vilket innebär att jag kommer att läsa en hel del e-böcker. Vilket i sin tur innebär att jag måste läsa ännu mer för att komma upp i rätt antal lästa fysiska böcker, för att hinna med mitt mål. Så jag håller helt klart tummarna för att läsningen för februari skall börja på ett lovande sätt.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas lyckas läsa mycket i februari, men exakt vad får vi se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det klarar du nog! Är du en sådan läsare som läser det du känner för just i stunden? för sådan är helt klart jag :) Kan göra världens längsta TBR och ändå inte följa den punkt till pricka för att jag får lust att läsa något helt annat när det väl gäller xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...