måndag 27 mars 2017

Veckans läsning- vecka 13

Nu när vi är inne på sista veckan av mars så vill jag naturligtvis få in så mycket lästid som möjligt (får se hur bra det går). Men målet är i alla fall att hinna läsa ut Fangirl av Rainbow Rowell, som jag så här långt tycker om väldigt mycket. Jag vill även hinna läsa ut Alice´s adventures in Wonderland som jag läser IGEN! Jag vet. Samt Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper som råkar vara månadens TBR-dragningsbok som jag alltså måste se till att få utläst innan månaden är över. Sedan på lördag när april månad officiellt har börjat så skall jag faktiskt ta tag i mina många recensionsexemplar och tänker därför lägga fokus på Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg, något som inte hanns med förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...