måndag 12 juni 2017

Veckans läsning- vecka 24

 Den här veckan måste jag verkligen se till att få läst en hel del böcker, då det inte är supermånga veckor kvar tills dess att jag börjar sommarjobba, jag vill därför försöka få läst så mycket som möjligt i följande böcker: 
  • Outlander skriven av Diana Gabaldon, det finns väl ingen bättre tid att läsa ut en såhär tjock bok än när man har semester?
  • Gekerella av Ashley Poston
  • The Mark of Athena skriven av Rick Riordan (som jag sagt att jag skall läsa hur länge som helst)
  • Flame in the mist skriven av Renée Ahdieh
  • The Takedown av Corrie Wang
  • A darker shade of magic skriven av V.E Schwab
Jag har försökt att välja ut de böcker som jag länge har sagt att jag skall läsa, samt en del av de böcker jag har lovat mig själv att läsa nu under juni månad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...