tisdag 27 juni 2017

Veckans läsning- vecka 26

Nu är vi inne på sista veckan av juni (hur gick det till egentligen?) och jag kämpar på för att försöka hinna slå mitt läsrekord.... vi får se hur det går med det. Jag börjar dessutom att jobba igen på Liseberg på onsdag, så vi får se hur mycket läsande och bloggande jag hinner/orkar med. Men jag skall försöka få gjort lika mycket som jag brukar, men jag kan som sagt inte lova något. Men nu till lite roligare grejer. Jag skall nämligen tala om för er vilka böcker jag suktar efter att läsa resten av den här veckan, det vill säga slutet av juni och början på juli. Under de dagar som är kvar av juni vill jag hinna med att läsa The Darkest minds av Alexandra Bracken (som jag läser tillsammans med Jamie från En blogg för bokugglor. Jag vill även hinna läsa New World: Rising av Jennifer Wilson, jag funderar dock på huruvida jag skall välja bort den och kanske läsa klart Röta av Siri Pettersen som jag började läsa för hur länge sedan som helst, men det beror alltså på hur mycket tid jag har kvar när jag har läst ut The Darkest minds. 

Sedan när juli månad börjar, så är jag jättesugen på att hinna läsa Roar av Cora Carmack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...