onsdag 19 juli 2017

Veckans läsning- vecka 29

 Jag har som ni kanske kommer ihåg jobbat väldigt mycket och vid konstiga tider sedan i slutet av juni, något som helt klart har påverkat mängden läsning jag har hunnit med under juli månad. Men för nuvarande jobbar jag i alla fall på att försöka läsa ut Öga för öga, tand för tand skriven av Mats Ahlstedt som är ett recensionsexemplar som jag har kommit snart halvvägs i. Sedan tänker jag även hinna med att läsa två stycken bookshot-böcker som jag fått av Bokfabriken, som är som väldigt korta deckare som man tydligen skall hinna med att läsa även om tiden är knapp. Det här är alltså väldigt korta böcker på ca. 130 sidor vardera, båda skrivna av James Patterson. Något som jag hoppas skall motivera mig till att försöka läsa lite mer igen då jag lätt hamnar i lässvackor när jag känner att lästiden är knapp. Därtill måste jag även se till att läsa The Sandcastle empire skriven av Kayla Olson, som är den bok jag fick i min Owlcrate för juni månad, en bok som jag med andra ord känner att jag behöver hinna läsa den här månaden eftersom att boxen för juli månad är på ingång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...