tisdag 2 januari 2018

Veckans läsning- vecka 1

 Första veckan under 2018 så har jag samlat på mig flertalet bra böcker som jag ser fram emot att läsa. Jag kommer bland annat börja läsa på The Language of thorns av Leigh Bardugo, som blir ytterligare en bok skriven av henne som jag kompisläser tillsammans med Jamie från Bokugglor. Sedan kommer jag fortsätta läsa The Hammer of Thor skriven av Rick Riordan, som jag började läsa på igår och som jag inte alls har kommit långt i. Och efter dess att Jamie upprepade gånger har sagt hur bra Love, life, and the list av Kasie West är (som är en av våra gemensamma favoritförfattare) så måste jag naturligtvis börja läsa den boken också, men den kommer jag nog att flyga igenom på en dag skulle jag tro. Sen hoppas jag även på att hinna läsa The Handmaid's tale, skriven av Margaret Atwood, vilket är en bok som jag länge varit intresserad av att läsa och nu har det alltså äntligen blivit dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...