måndag 15 januari 2018

Veckans läsning- vecka 3

Precis som förra veckan har jag flertalet böcker som jag verkligen ser fram emot att läsa, vilket återigen gjorde det jättesvårt att välja endast tre stycken som jag skall läsa. Men denna veckan så är jag lite extra sugen på att läsa Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren, vilken jag för närvarande befinner mig på sid. 34. Och sen har jag även en längre tid varit riktigt sugen på att läsa a gathering of shadows av V.E Scwhab. Jag hoppas även på att jag och Jamie från Bokugglor skall hinna läsa Whichwood av Tahereh Mafi, som är den tredje och sista kompisläsningen vi hade räknat med att hinna med under januari månad. Jag är väldigt säker på att jag kommer att gilla samtliga tre böcker, vilket är ytterligare en anledning till varför jag vill läsa just dem den här veckan.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...