måndag 2 april 2018

Veckans läsning- vecka 14

Den här veckan handlar det om att avsluta redan påbörjade böcker och de böcker jag framför allt vill hinna klart med är This Adventure ends av Emma Mills som jag har hunnit en ganska bra bit in i. Men även Scythe av Neal Shusterman som jag bara hunnit några enstaka sidor in i såhär långt. Jag älskar Emma Mills tidigare böcker och det här är hennes sista och den enda jag inte har läst klart än. Men jag gillar den väldigt mycket såhär långt! Scythe har ett sånt himla coolt och intressant koncept och jag har hört så himla mycket gott om den så jag vill verkligen bara hänge jättemycket tid till den här boken den här veckan!

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...